Persondatabeskyttelse

Vi lever op til alle bestemmelser i persondataloven og vil give dig en god og tryg oplevelse, når du indgår et medlemskab os.

Ved indgåelse af medlemskab

For at kunne indgå et medlemskab hos os, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:

• navn
  • adresse
  • fødselsdato
  • telefonnummer
  • e-mailadresse
  • dine SKV2 godkendte våben

Vi registrerer og anvender dine personoplysninger, udelukkende for at kunne tilbyde dig medlemskab, jf nugældende Dansk lovgivning om registrering i Skytteforeninger.

Personoplysningerne registreres hos Skanderborg-Stilling Skytteforening på en sikret server i en sikret database, og opbevares i 5 år eller så længe medlemskab varerr, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles oplysninger via vores formular på hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker med dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret så præcist som muligt.

Din oplysninger opbevares krypteret, ligesom dine oplysninger også transmitteres krypteret.

Den dataansvarlige på www.sk-st.dk er webmaster@sk-st.dk

Oplysninger afgivet til Skanderborg-Stilling Skytteforening videregives eller sælges på ingen måde til tredjepart, og vi registrerer udelukkende personfølsomme oplysninger som fødselsdato, af hensyn til nugældende Dansk lovgivning.

Som registreret hos Skanderborg-Stilling Skytteforening har du altid ret til at gøre indsigelser mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til webmaster@sk-st.dk

Du kan læse mere lovtekst på http://www.justitsministeriet.dk/arbejdsomr%C3%A5der/v%C3%A5ben/lovgivning